vrijdag 6 juli 2012

Buit van deze week...



Als je bovenstaande foto's zien, denk je vast: Wat moet dat worden?? Het was dan ook even puzzelen maar ik heb er een prachtig blokje van gemaakt, zelf... Om te laten zien hoe groot – of hoe klein – de stukjes zijn, heb ik er een euromunt naast gelegd. De witte dwarsbalkjes zijn ongeveer 6 bij 12 mm klein. Na een paar uurtjes zweten is dit het resultaat:


Deze kan bij de verzameling :)

Mag ik jullie ook even voorstellen aan de liefde van mijn leven??

Snoezepoes


Deze liefste kat is al bijna 17 jaar mijn maatje. En zoals je ziet, ze moet er altijd bij. Denk ik even rustig een blogje te kunnen tikken, moet mevrouw er bij om alles goed in de gaten houden. Ze controleert nog net niet wat ik tik.

Op de tafel heeft ze zelfs haar eigen plekje: op een kussen. Ze ligt dan niet in de weg, en kan ze alles goed overzien.

De allerliefste Snoezepoes :)

Geen opmerkingen: