zondag 12 oktober 2014

Van alles een beetje

Daar ligt mijn sudoko-quilt-top op de grond.
Op een lekker zacht bedje van tussenvulling,
met daaronder een achtergrondstofje. 
Een stofje dat moet een beetje aan een pyjama doet denken :-)


In twee avonden helemaal geregen.
Wel een heel karwei!
Het is denk ik het vervelendste klusje dat bij quilten hoort. 

Maar als het rijgwerk dan klaar is,
en de quilt-in-wording in de ring zit,
kan het leukste werkje beginnen:
doorpitten


Dit is een klusje dat ik in de avonduren kan doen, bij kunstlicht.
Hij is al lekker warm op schoot, kopje thee erbij. Kaarsje aan.
Heerlijk knus en gezellig.

Vanochtend heb ik een begin gemaakt met een diamantje.
Oef wat een kleine stukjes.
Patchwork met hele kleine stukjes, zal nooit mijn ding worden.
Het wordt niet echt mooi in de hoekjes.
Er komen veel stukjes stof op een heel klein stukje bij elkaar. 
Een enorm gepriegel.


Ik heb em niet helemaal af gekregen.
Het laatste randje wit moet wachten tot volgend weekend.


Maar leuk wordt ie wel.

Grtjes Ingrid 

Geen opmerkingen: