zondag 19 oktober 2014

Lachen is gezond

Eindelijk!
We zijn begonnen... met de Antique Wedding Sampler.
Gisteren tijdens de bee prachtige blokjes gezien.

Ik heb de afgelopen weken een begin gemaakt met de eerste 2 blokken,
ze zijn nog niet helemaal af.
Op het eerste blok (rechts op de foto) moeten de rondjes nog.
En op het tweede blok (links op de foto) moet nog een applicatie in de hoeken komen.


Ik ging gistermiddag wel een beetje balend naar Earnewoude voor onze bee.

Op het moment dat ik de eerste bloemetjes op de achtergrond streek,
zag ik dat het blokje niet overeenkwam met het plaatje.
De punten stonden recht naar boven en onder, dat hoort niet.
Ik heb er nog over nagedacht om hem achter de bank te gooien
en opnieuw te beginnen.
Maar ik heb toch besloten om het blokje zo te laten.


Ik was (gelukkig) niet de enige die de punten niet goed had.
Alsof we het hadden afgesproken, hadden we allemaal
(behalve Marja) de punten verkeerd;-).
Voor een fotootje van alle blokjes even (klikken)
We rolden bijna onder de tafel van het lachen.

Het is me gelukt een klein begin te maken met het derde blok, 
maar die blijft voorlopig even liggen.
Eerst de eerste twee blokken af maken.


Vorige maand had ik onderstaand stofje gezien bij Marja in Earnewoude
Helaas wastie er toen niet meer. Het laatste stukje was verkocht.

Kom ik gisteren in Earnewoude, wijst een bee-genootje mij op dit stofje in de kast.
Dankjewel Sjoukje !
Hij stond in de kast met leuke opruimstofjes.
Heb gelijk de hele rol (3,85 m) leeg gekocht.

Kijk eens wat mooi hij staat bij de binnenkant van
het door mijn zus geverfde houten naaibakje op pootjes!!


Daar kan ik vast wel wat moois van maken. 

Grtjes Ingrid 

1 opmerking:

Sjoukje zei

Haha! Het was inderdaad zo grappig dat we allemaal de verkeerde draai aan het blok gaven. Stuk voor stuk. Het leuke is nu dat het net lijkt alsof wij allemaal goed zitten. Ik vind het blok met de punten die kant op overigens erg mooi!

Wat ga je allemaal met het roze lapje doen? Je hebt nu voorraad zat!

Groetjes,
Sjoukje