zondag 12 augustus 2012

Mooie blauw...

Vandaag gaat de schaar in de o zo mooie blauwe stof
het blijft altijd een beetje spannend om de schaar te zetten in een nieuw stofje


Het was even puzzelen hoe breed de randjes moesten worden
ik volg immers niet precies het boek
het middenstuk in het boek van Linda Franz vond ik niet echt mooi
ik heb middenstuk vervangen door 9 blokken, 200% vergroot
ik mag graag een patroon iets veranderen
dan wordt het helemaal mijn eigen werk


mooi met het blauwe randje er omheen...


na een middag in de zon
zitten zes blokken aan elkaar
zo mooi :-)

Maak van elke dag een feestje!
grtjes Ingrid 

1 opmerking:

Sjoukje zei

Het wordt alleen maar mooier! Ik vind het prachtig!
Is er trouwens een knoop doorgehakt over wanneer de quiltclub is? Ik heb nog niks meer van Marja gehoord.