maandag 20 augustus 2018

Dronkemanspad week 22: nog op schema?

De afgelopen weken heb ik hard gewerkt aan mijn blokjes.
Maar of dat voldoende is om weer op mijn schema te komen
van 2 blokjes per dag? 

Het lastigste is het tekenen van de blokjes.
Telkens weer hetzelfde blokje tekenen, gaat aardig vervelen.
Maar ik bijt door!

Alle in elkaar gezette vierkantjes gingen de afgelopen weken in een kartonnen doos.
Ik telde ze niet meer. Hieronder de buit. 


Dat is best veel. 
Dus toch maar eens tellen, voor de zekerheid.... 

Als ik het goed heb, ben ik nu 21 weken bezig met deze blokjes.
Het zouden er dus 21 x 14 = 294 blokjes moeten zijn.

Het deel dat reeds af is, telt 264 blokjes.
Op tafel liggen 13 x 2-patch (=52) blokjes.
Dan liggen er nog 16 lichtgrijze blokjes en 30 donkergrijze blokjes. 

Als ik alles bij elkaar optel, kom ik op 362 (zie ik dat goed???),
ja 362 blokjes, ruim voor op schema.

Jippie-a-joehoe!! 

3 opmerkingen:

Drentse Dame zei

Dat gaat goed!

Sjoukje zei

Hartstikke goed!

Coby zei

Goed bezig meid!
Groet Coby