zaterdag 16 april 2016

Van alles een beetje

Afgelopen weekend ben ik naar de Quiltdagen
en miniatuurbeurs in Rijswijk geweest.

Tjonge, viel dat even tegen.
Ik kwam op zaterdagmiddag rond 1 uur aan....
en er was bijna niemand in de zaal met quiltkraampjes.
Dacht even dat de beurs al voorbij was. 

Het was de bedoeling om hier inspiratie op te doen
voor een prachtige nieuwe quilt
(als mijn huidige onderhanden zijnde quilts klaar zijn)
maar helaas...

Hieronder wel een mooi,
doet me denken aan een Hongaarse kunstenaar,
wiens naam mij nu even ontschoten is.
De rondjes zijn er met de hand op geappliqueerd.


En prachtige met de hand gemaakte quilts
van oud beddengoed.



De foto's zijn niet zo mooi, het licht in de zaal was niet goed.

Na een half uurtje heb ik de miniatuurbeurs opgezocht.

Wat een leuke spulletjes!!
En wat een leuke winkeltjes:


Als ons quiltwinkeltje eindelijk gevuld wordt met stofjes,
komen deze fietsjes natuurlijk voor de deur;-)


Nee, ik heb ze (nog) niet meegenomen.

Sorry, geen tijd gehad om meer foto's te maken, heb mijn ogen uit gekeken.
Ben bang dat er een nieuwe hobby bij gaat komen.

Van mijn rode diamantjes heb ik de 9 grote blokken doorgepit.
Ik heb nog geen idee hoe ik de brede blauwe randen ga doorpitten.


Het ene blok wat intensiever, dan de andere.
Het kopje in het midden heeft een mooi rasterpatroon.


Tja, dan blijven mijn blokken voor de Antique Weddeing Sampler
helaas weer even liggen.
Ik heb nog steeds goede hoop dat het mij gaat lukken
om alle blokken aan het einde van dit jaar af te hebben.

Gelukkig heb ik de komende weken een paar extra vrije dagen.

Grtjes Ingrid

Geen opmerkingen: