zondag 13 juli 2014

Quiltweekend

Zaterdagochtend vroeg boodschappen gedaan,
en wat huishoudelijke klusjes gedaan,
om me de rest van het weekend
met lapjes en zo bezig te houden.

Ik ben begonnen met het inrichten van een hobbyhoekje:


Het buro onder het raam gezet,
een plankenkast ernaast,
gesopt, gestoft en een begin gemaakt met de aankleding:


Een heerlijk hoekje,
waar ik al mijn quiltspulletjes kan laten liggen.
De nieuwe naaimachine een vast plekje heeft gekregen
(verstopt onder de zwarte hoes)


De kast zit vol met dozen gevuld met stofjes en projecten;
Een oud Hongaars handgemaakt linnen hemd aan de kast.
Heerlijk een aparte werkplek!

De rest van de zaterdagmiddag en de hele zondag,
lekker in de tuin gezeten met mijn lapjes.


Hieronder een kiekje van het een-na-laatste-Japanse-sudoko-blokje.
Ben er bijna:-)


Heb heel wat steekjes kunnen zetten.
Onder het genot van Hollandse kersen, aardbeien
en een glas ijskoude karnemelk


Ik heb zelfs een paar blokjes voor de rand gemaakt.


Als ik dit temp weet vol te houden,
heb ik in september mijn Sudoko-top af...

Grtjes Ingrid 

Geen opmerkingen: