maandag 21 juli 2014

Quilt weekend, (deel II)

Afgelopen zaterdag is het mij tijdens ons quiltclubje gelukt
om het een-na-laatste sudokoblokje in elkaar te zetten.
Eerlijkheid gebiedt mij te vermelden 
dat ik alleen maar de twee helften van het blokje aan elkaar hoefde te zetten.


Maar wat een leuk blokje is het geworden.

Als ik ze alle 9 bij elkaar leg,
is het al bijna een prachtig quiltje
(misschien een ideetje voor een leuk quiltje tussendoor??)


Zondag kwam mijn zus een gezellig dagje leren patchen.

Mijn laatste sudokoblokje heeft ronde vormen,
dus konden we daar samen onze tanden in zetten.


Ze zijn goed gelukt,
ziet er niet zo uit op de foto, 
maar ze zijn dan ook nog niet gestreken.

Ik de middag heb ik mijn zus aan een blokje glas-in-lood gezet


Snel even een paar lijntjes gezet, 
stofjes uit mijn restjesbakje gezocht,
en dan "hard" aan t werk:


Terwijl ik heerlijk in de schaduw kan toekijken :-)
En net voor het eten is dit het resultaat:


Prachtig toch??

Grtjes Ingrid 


Geen opmerkingen: