zondag 22 december 2013

Met een goede voorbereiding...

...is het werk al half gedaan.
En wie vindt de voorbereiding voor een nieuw project
niet het leukste dat er is?

Afgelopen zaterdag ben ik naar Roden (klik) en (klik) geweest
om garen en stof te halen voor de "randje per week" 
van Soed Idee (klik)


In dit gezellige borduurwinkeltje
genoten van een kopje koffie en heel snel
stof en een doosje garen uitgezocht.
(echt heel snel, want als ik te lang blijf, is mijn portemonnee leeg)

De kerstboom is een lijstje waar je een borduurwerkje in kunt doen,
dat is een werkje voor later volgend jaar.


In het doosje zitten 12 kleine klosjes (zonder daadwerkelijk een klosje) katoen.

Dit garen moest ik bij thuiskomst natuurlijk direct uitproberen.
Bij mijn aankopen kreeg ik een gratis borduurpatroontje


Het is een Diamond Quilt blokje nr. 12 van Handblessings
Ik vind em heel leuk geworden.

In deze kleurtjes wordt mijn "randje per week" project geborduurd,
op 13-draads linnen


Ik wens iedereen hele fijne feestdagen
en een gezond en gelukkig 2014

Grtjes Ingrid

Geen opmerkingen: