maandag 4 juni 2018

kruissteekjes

Ruim een week geleden heb ik een hele dag mogen genieten van een workshop:
borduurwerkjes in elkaar zetten.
Gegeven door Cathy van Hands on Design. 
Georganiseerd door de Handwerkboetiek in Roden.

Nu heb ik een mooi bakje vol borduurhebbedingetjes
die overal gaat waar mijn borduurwerkjes ook gaan. :-)


Afgelopen zaterdag had ik met de dames van de handwerksoos
een leuk uitstapje naar Roden.
Daar hebben we een mini-workshop overloop kleuren borduren gehad.

Annemiek had voor ons een leuk patroontje met prachtig garen bij elkaar gezocht.


Op de close-up foto hieronder 
kun je zien dat ik de letters met 2 draadjes heb geborduurd.
En de rest van het patroontje is met 1 draadje geborduurd.


Nu nog op zoek naar een lijstje....

Tja, als je dan in een borduur/snoepwinkeltje bent,
kun je natuurlijk niet weggaan,
zonder een paar leuke patronen.

Hieronder een leuk halloween patroontje
met zijde garen en een leuk knoopje. 


En nog een leuk patroon van Cathy.


Deze ga ik op borduurlinnen borduren dat geverfd is met.....
Koffie !!

Grtjes Ingrid 

Geen opmerkingen: