zondag 26 maart 2017

Ik kan geen ganzen meer zien...

Nu mijn Antique quilt klaar is, is het tijd voor een nieuwe quilt.

Ik heb nog een mooi patroon van een sampler van Marja  liggen.
Het patroon dateert uit 2012.

Gisteren bij zuslief en vandaag thuis
heb ik een marathon-sessie flying geese gehouden.

In het derde blok van de sampler komen namelijk 32 vliegende ganzen voorbij.


De ganzen zijn klaar, ze moeten nog aan elkaar.
Daar heb ik nu geen puf meer voor. 

Als het derde blok klaar is, 
kan het aan de eerste twee blokken gezet worden.


Elk blok is ongeveer 50 x 70 cm. 
In totaal komen er 9 blokken. 
Dus dit wordt mijn grootste quilt tot nu toe. 

Grtjes Ingrid 

2 opmerkingen:

Drentse Dame zei

Een mooi fleurig geheel! Ben benieuwd naar het eindresultaat.

Sjoukje zei

Ze zien er prachtig uit! Ik miste je gisteren, binnenkort weer eens bijkletsen en patchen?