zondag 28 augustus 2016

Wat ben ik blij met mijn grote tafel !

Ja echt heel blij. :-)

Kijk maar:

De Antique Wedding Sampler top past er mooi op. 
Zo hoef ik niet op mijn knieën om hem te rijgen.

Voor de achterkant van de quilt
gebruik ik de stukken stof die ik over heb. 


Ik heb er ontzettend veel zin in om deze mooie quilt te gaan quilten.

Maar helaas..... 
voor nu ligt hij te rusten op een voetenbankje.


De Antieke is nog niet aan de beurt.
Eerst moeten mijn rood/witte diamantjes nog gequilt worden.


Ik ben al een eind op weg. Over de helft zelfs. 
Het gaat niet zo snel, ik quilt best intensief. 
Alle patchwork blokjes zijn klaar. 
Op de witte effen blokjes teken ik een figuurtje dat erg lijkt 
op een van de blokjes. 

Ik heb nog wel een paar steekjes te gaan :-)

Geniet van elke dag !

Ingrid

Geen opmerkingen: