zondag 28 juni 2015

Het was even rustig...

... op mijn blogje.
Ik heb de afgelopen 2-3 maanden niet zoveel gedaan.

Nu mijn rode diamantjes af zijn (uitgebreid blogje volgt nog)
mag ik van mezelf aan een nieuw groot project beginnen.

Een paar jaar geleden heeft Marja een blok van de maand
gemaakt voor de bee-leden.
Prachtige blokken die samen een grote quilt vormen.
Nu kan ik er eindelijk mee beginnen.
De stofjes heb ik al een maandje of 2 geleden gehaald. 
Er zijn weer prachtige nieuwe stofjes in het Quiltkabinet!


Ze zijn gewassen en gestreken, maar moeten nog even wachten
tot september. 

De komende weken moet ik nog twee blokken maken
van de Antique Wedding Sampler,
Ik loop nu officieel eentje achter. 

Hieronder nog even blok 8,
de nog-niet-gestreken-versie.


Hieronder het begin van blok 10.


Ik heb de 4 grijze delen op de manier van Ted geappliqueerd.
Super makkelijk!

Morgen weer verder.

Grtjes Ingrid

Geen opmerkingen: