zondag 2 november 2014

O.E.Q.C.

Het is alweer een week geleden dat ik met mijn moeder en zussen 
naar de Open European Quilt Chamnpionships ben geweest.

Daar hingen prachtige quilts.

Zoals deze diamantjes met een donkere achtergrond, werkelijk prachtig!
Gemaakt (met de hand) door Micheline Michat uit Belgie.


Hieronder staat ook een prachtig werkje.
Je zou bijna naar de kat grijpen, voordat hij van het hekje valt. 
De achtergrond bestaat uit allemaal kleine lapjes.
Het zwart is in 1 stuk geappliceerd.


En dan dit werkje, gemaakt uit 1 lap zonnebloem geel,
met de hand doorgepit door Andrea Stracke uit Duitsland.
Daar heb ik een poosje bij staan kijken, pure bewondering.


Normaal zet ik geen mensen herkenbaar op de foto,
maar deze mag voor 1x. 
Mijn moeder en zus poseren voor werk van een echtpaar,
dat ook aanwezig was. 
Het echtpaar stond steeds anders verkleed op het doek.
DAMSS (Daniela Arnoldi en Marco Sarzi)


Alhoewel het heel gezellig was, we hebben er een dag van gemaakt,
gaan we voorlopig niet nog een keer. 
Er was veel machinewerk te zien, het miste een huislijke sfeer
en in de kraampjes was weinig stof te koop.

Grtjes Ingrid


1 opmerking:

Sjoukje zei

Wat gezellig! Ik was ook graag gegaan, maar het kwam even niet uit. Leuk dat je dat met je moeder en zus kon delen.