zondag 14 september 2014

Ik kom tijd te kort...

Ik ging echt supersnel,tenminste, dat dacht ik.
Hieronder blok 7 en 9.


Blok 9 zat ook rap in elkaar, snel de rand aan de rest,
maar toen...

Toen moest er natuurlijk nog een rand omheen !


Daar had ik bij het berekenen van de 9 weken om de quilttop af te maken
niet aan gedacht.

Ik heb al 3 randen vast , maar rand 4 moet nog helemaal gemaakt worden.


Daar liggen de randblokjes
naast mijn naaibakje
te wachten om in elkaar gezet te worden.


Daarna moet er nog een smalle tussenrand op
een brede buitenrand op
en de rand moet nog aan de top

Maar ik heb bijna geen tijd meer, ai ai ai.
Volgende week zaterdag is het al zo ver.
Dan gaan we met ons clubje beginnen aan een prachtige nieuwe quilt.
Ik vrees dat ik dan nog niet klaar ben met mijn sudoko.

Ik kom echt tijd te kort

Grtjes Ingrid



1 opmerking:

Sjoukje zei

Geen stress! We doen hetvoor de lol, toch? Het nieuwe project gaat ons vat niet fulltime bezig houden. Tot zaterdag!