woensdag 30 april 2014

mooie blokjes :-)

Het is alweer anderhalve week geleden
dat ik naar m'n maandelijks quiltclubje ben geweest.
Het was reuze gezellig.
Heb er ook een enorme boost gekregen om verder te gaan 
met de Japanse blokjes voor de Sudoku.

Na een paar weken "quiltdipje" sjoefde het ene na het andere blokje in elkaar.


En wat zijn ze prachtig, zo gezellig naast elkaar.

Ook heb ik mijn diamantjes maar weer te voorschijn gehaald.


Oef, was even vergeten, dat het wel heel kleine stukjes stof zijn.
Maar al snel zat ook dit blokje in elkaar.


Ik was helemaal trots,
snel bij de rest op de wall of fame gehangen,
om te kijken waar hij het beste tot zijn recht zou komen.

Helaas....
Op onderstaande foto is niet het blokje dat ik net gemaakt heb,
maar een blokje dat ik al maanden eerder heb gemaakt
en dus ook al maanden aan de andere blokjes vast zit.


Ik zet wel het tweede blokje aan de lap.

Zou het iemand opvallen dat er twee dezelfde blokjes in de quilt zitten?

Grtjes Ingrid 


Geen opmerkingen: