zondag 2 februari 2014

Randjes en zo...

Vanochtend weer twee randjes erbij :-)

(was ik een week geleden vergeten een fotootje te bloggen??)


Van de golven van vorige week
(bovenste gele randje)
heb ik twee hoekjes gemaakt.


Een mooi open randje
en een randje ingesloten door kruisjes.
Zo wordt het randje massief.
Best leuk geworden


Ook van de rode randjes zitten de hoekjes er op.
Zo leuk om te doen, om te zien hoe de hoekjes worden.

Wordt er nog gequilt?
Ja, zeker! Het laatste randje rondom gaat niet zo snel...


Want, als je goed kijkt,
boven in het hoekje, in de achtergrond,
het zwarte en witte vlakje,
is het lijfje van Snoezepoes.
Tja, als zij zich een nestje heeft "gegraven"
kan ik haar echt niet wegjagen.

Dus om de tijd toch nog met lapjes te vullen,
heb ik mijn Japanse sudoko blokjes
weer te voorschijn gehaald.


Grtjes Ingrid 


Geen opmerkingen: