zaterdag 9 november 2013

Begin van een verzameling??


Een paar jaar geleden heb ik een programma gekocht,
voor het maken van borduurpatroontjes


Heel makkelijk te gebruiken,
patroontje bedenken
(of overnemen uit een merklappenboek :-))
stofje kiezen
garen kiezen
uurtje borduren


En zie daar....
een prachtig werkje
op 13 draden per cm Befast linnen
mooie rode Japanse geweven stofjes
knoopjes uit moeders knopenpot


Dit leuke kussentje bij mijn verzameling
in een dienblaadje met nog meer kleine kussentjes


Leuk werkje voor de zondagmiddag

Dan nu weer verder met het doorpitten van mijn kerstquiltje,
Tja, een week was misschien iets te optimistisch....

Grtjes Ingrid 

1 opmerking:

Mijn malle molen zei

Hoi Ingrid.
Ja de tijd vliegt. Ook ik ben druk bezig met mijn kerstquiltje.
Een vraagje, ik heb zo'n klein kussentje voor aan mijn schaartje van jou gekregen met blauw borduurgaren. Het sterretje is bijna klaar, maar ik ben de rest van het garen kwijtgeraakt. Heb je nog iets in voorraad?
Ik zie je zaterdag.
Groetjes Joke.