zondag 2 juni 2013

Spannend !!

Al een poosje zit ik tegen twee volle kasten met borduurspullen aan te kijken.
Nu ik de quiltverslaving niet de baas kan,
moeten er toch echt wat borduurspullen weg.
(om mijn quiltverzameling te bekostigen)

Dus in de verkoop met het spul....
en wel bij het Quilt Kabinet in Earnewoude (link)
Deze superwinkel is deze zomer do-za geopend.

Speciaal voor de verkoop van mijn spullen deze zomer heb ik een ontwerpje
in kruissteekjes gemaakt:


Het quiltblokje is het eerste quiltblokje op mijn samplerles.
Ik vind het nog steeds het mooiste blokje dat ik gemaakt heb.

Eerst zelf nog even een voorbeeld borduren.


En daar istie dan:


Heel goed gelukt.
Van dit patroon is exclusief en in beperkte oplage een pakketje
te koop bij het Quilt Kabinet.

Er is meer te koop:
Engelstalige borduurbladen
Complete pakketjes van biscornu (diverse patroontjes en kleuren)


Grtjes Ingrid




Geen opmerkingen: