donderdag 14 februari 2013

een dagje relaxen

Mijn grijze blokjesquilt is af
de quilt voor mijn zus is af (foto's volgen later)
dus tijd voor een dagje frutselen

een potje thee gezet
koekjes erbij

een paar stofjes bij elkaar gezocht
borduurpatroonjes van merklapfiguurtjes en kantjes
een kijken wat het gaat worden.


Ik wil graag nog eens een grote quilt maken met borduurwerkjes

om te oefenen en om te kijken of het wat is
heb ik een klein werkje gemaakt
ik moest toch een grotere speldenkussen hebben
zo eentje die niet weg rolt


een paar kleine borduurpatroontjes van zo'n drie bij drie cm
eentje van twee bij twee cm
en een mooi randje


een parelmoer knoopje in het midden 
en eentje aan de achterkant maakt het geheel compleet


ook de achterkant is mooi geworden.

Hier passen heel wat spelden in.

Maak van elke dag een feestje!
Ingrid 


Geen opmerkingen: