zaterdag 3 november 2012

zo gaat ie worden

Vanochtend vroeg opgestaan
eerst een frisse neus halen
potje thee zetten
wat lekkers erbij

en dan ben ik er helemaal klaar voor
de bruine blokjes-quilt voor mijn zus is weer aan de beurt


het patroon is aan de muur geprikt
een zwart/wit foto van het origineel naast het patroon geprikt
het patroon op ware grote aan de muur
zodat ik de gemaakte blokjes er op kan prikken

zo is goed te zien hoe het geheel gaat worden
het schiet al lekker op

Maak van elke dag een feestje!
Grtn Ingrid 

1 opmerking:

Mijn malle molen zei

Hoi Ingrid.
Je gaat weer als een speer. Hij wordt mooi. Bewaar het patroon maar voor me, als ik echt tijd over heb.
Hoe is het met je huiswerk voor Boutis?
Ik weet eerlijk gezegd niet meer wat het huiswerk was.
Zou je het me door willen geven?
Groetjes Joke.