dinsdag 18 september 2012

mooie lapjes

afgelopen zaterdag hadden we ons maandelijkse quiltclub
het is mij gelukt om een moeilijk blokje in elkaar te zetten
deze heeft ronde vormen die op de puntjes bij elkaar moet komen
lastig freubelen
maar heel goed gelukt!


ben er zo trots op... 
dat ik em op de foto gezet heb voordat de strijkbout er over is gegaan

het quiltkabinet in Earnewoude heeft dit jaar een stofjespost
ik heb me ingeschreven voor de Japans bedrukte stofjes
de eerste zending heb ik binnen
het is liefde op het eerste gezicht
wat zijn ze mooi!!


van Japanse stofjes moet je natuurlijk een Japanse quilt maken
het wordt een sudoko
9 x 9 blokjes
maar... eerst mijn grijze blokjes af
dus de Japanse lapjes nog even in een doos

Maak van elke dag een feestje!
grtjes Ingrid
\

1 opmerking:

Marguerite zei

Oh wat heb jij een mooi blog. En wat maak je een mooie dingen. Ik ben in de vakantie voor het eerst in het winkeltje in Earnewald geweest. Probeer 6 oktober weer een keertje langs te gaan, dan niet met de boot maar met de auto. Wat een heerlijke winkel. Kom vaker bij je langs hoor!!
Groetjes Marguerite